You are currently viewing Wycieczek urok i czar…..

Wycieczek urok i czar…..

Gdy za oknem czerwiec i pogoda sprzyja podróżom – oj, trudno usiedzieć w ławkach, nawet w naszym ukochanym Liceum.

Ruszyliśmy więc na szlaki górskie i kajakowe, do miast i na łono przyrody. Zwiedzaliśmy zabytki    i atrakcje Wrocławia, Świdnicy, Kotliny Kłodzkiej, wybraliśmy   się do Muzeum Minerałów  i Skamieniałości w Dubiecku, kopalni ropy w Bóbrce, podziwialiśmy hydroelektrownię w Solinie, zaglądnęliśmy do rezerwatu Prządki. W Pradze spacerowaliśmy po pięknej starówce i moście Karola na Wełtawie, widzieliśmy zamek na Hradczanach, wracając wstąpiliśmy do kopalni złota.

Byliśmy nad Bałtykiem i chłonęliśmy niezbywalny urok i historię Trójmiasta. Dzięki nadzwyczajnej sile mięśni spłynęliśmy malowniczymi rzekami Roztocza: Wieprzem i Tanwią.

Uf, piękna ta nasza Polska, a jeszcze w doborowym towarzystwie – jest co wspominać! Zapraszamy tym razem do podróży sentymentalnej – do obejrzenia fotografii, które dokumentują nasze wycieczkowe przygody!

(Prosimy fotografów klasowych, by przesłali nam zdjęcia z innych wycieczek, chętnie je umieścimy na stronie)